Наша місія

Ми сприяємо щастю людини, забезпечуючи здоров'я та красу

Наша місія

Ми сприяємо щастю людини, забезпечуючи здоров'я та красу

Основні цінності INTEROJO

Менеджмент, якому довіряють

Ми отримуємо довіру внутрішніх та зовнішніх клієнтів завдяки дотриманню стандартів, впровадженню інновацій та відвертому спілкуванню

Клієнто-орієнтованість

Ми підтримуємо постійні відносини через розуміння потреб клієнта. Ми робимо все, щоб задовольнити клієнтів продуктами найвищої якості  та найкращим сервісом

Повага до особистості

Ми надаємо можливість нашім працівникам реалізувати свій талант, поважаючи особистість та заохочуючи індивідуальний розвиток, оскільки це є рушійною силою компанії.

Менеджмент, якому довіряють

Ми отримуємо довіру внутрішніх та зовнішніх клієнтів завдяки дотриманню стандартів, впровадженню інновацій та відвертому спілкуванню

Клієнто-орієнтованість

Ми підтримуємо постійні відносини через розуміння потреб клієнта. Ми робимо все, щоб задовольнити клієнтів продуктами найвищої якості  та найкращим сервісом

Повага до особистості

Ми надаємо можливість нашім працівникам реалізувати свій талант, поважаючи особистість та заохочуючи індивідуальний розвиток, оскільки це є рушійною силою компанії.

Наша історія

2000

Компанію засновано

2001

Отримано FDA, CE, ISO9001, EN46002

2003

Отримано KGMP (Korean Good Manufacturing Practice).

Компанію обрано Урядом як Модель Підприємства Середнього Бізнесу.

2005

Отримано GMP (Good Manufacturing Practice).

The 1st Interojo Factory

2006

Виробництво переїхало на першу діючу фабрику.

2010

Президентська Премія за Передовий Досвід Компанії 
(NEТ, Нова відмінна технологія) за технологію UltraSoo.

Котирується на KOSDAQ (Корейський фондовий ринок).

The 2nd Interojo Factory

2012

Засновано другу фабрику.

2014

Обрано в ТОП 100 Найкращих Роботодавців.

У списку журнала Forbes "200 найкращих компаній Азії з обігом менше 1 млн".

2016

Засновано філіал у Китаї. 

Запущено щоденні астигматичні косметичні лінзи Alicia Brown.

Урядом Кореї обрано серед "300 Підприємств Світового Класу"

2000

Компанію засновано

2001

Отримано FDA, CE, ISO9001, EN46002

2003

Отримано KGMP (Korean Good Manufacturing Practice)

Компанію обрано Урядом як Модель Підприємства Середнього Бізнесу.

2005

Отримано GMP (Good Manufacturing Practice

The 1st Interojo Factory

2006

Виробництво переїхало на першу діючу фабрику.

2010

Президентська Премія за Передовий Досвід Компанії
(NET, Нова відмінна технологія) за технологію UltraSoo.

Котирується на KOSDAQ (Корейський фондовий ринок).

The 2nd Interojo Factory

2012

Засновано другу фабрику

2014

Обрано в ТОП 100 Найкращих Роботодавців.

У списку журнала Forbes "200 найкращих компаній Азії з обігом менше 1 млн".

2016

Засновано філіал у Китаї.

Запущено щоденні астигматичні косметичні лінзи Alicia Brown.

Урядом Кореї обрано серед "300 Підприємств Світового Класу".

Наші плани

Політика якості INTEROJO

Основою всієї нашої діяльності є забезпечення найкращих продуктів та послуг, дотримуючись законодавства всіх країн, де продаються та обслуговуються наші медичні вироби. Ми вважаємо, що безпека медичних виробів є запорукою задоволення клієнтів, тому ми постійно вдосконалюємо та контролюємо їх якість.

Екологічна політика INTEROJO

Ми прагнемо захищати довкілля шляхом ефективного використання ресурсів та мінімізації речовин та відходів, що забруднюють навколишнє середовище. Ми дотримуємось екологічних законів та правил, що застосовуються до нашої компанії, і постійно вдосконалюємося, щоб виготовляти відмінні та безпечні медичні засоби.

Сертифікація

Система управління якістю

KGMP
- ISO 9001:2008 - ISO 13485:2003
CMDCAS

Сертифікати різних країн

KFDA (Корея)
FDA (США)
СЕ (Європейський Союз)
Health Canada (Канада)
СFDA (Китай)
РМDA (Японія)
GOST (Росія)
ANVISA (Mексика)

Новини та акції

Підпишіться на нашу розсилку, щоб завжди бути в курсі новин та акцій від наших партнерів ***************************

Відгуки